Re: Plytki CD-RW

Autor: Tomasz Sz. (_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 13:59:25 MET

kowal wrote:

> Pozdrawiam,
> Czy plytki CD-RW mozna odtwarzac tylko na nagrywarce ( nagrywarkach
> obslugujacych ten standard ?
> Bo u mnie zaden inny CD-ROM nie widzi takiej plytki ?

Starsze CDROMy (jakies np stare 12x) moga rzeczywiscie miec problem
z odczytem plyty CDRW.
Naped musi po prostu posiadac mozliwosc odczytu takiej plytki,
ale zeby 'zaden'...? Na jakich (i ilu) napedach to sprawdzales?

> A moze trzeba ja jakos specjalnie nagrac ?

Nagrywa sie je zupelnie normalnie, tak jak kazda inna plyte CD-R.

--
Z pozdrowieniami,