Re: Winfast GF2Ti

Autor: Bankowy (ban_kowy_at_poland.com)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 14:39:22 MET

WinAmpie

> witam
> to bedzie najprawdopodobniej plyta... lub procek ( ale stawiam 90% na
plyte
> i 10% proc)
>
> btw : jezeli potrafisz to zainstaluj linuxa i sprobuj kompilowac jajko -
> jest tez dosc dobry test dla kompa i nie ma probolemu z wadliwymi
> sterownikami :))))

Dziwne jest jednak to iz wiesza się tylko na grach (jesli to miala by byc
plyta główna). Jakichkolwiek innych zwisów niezanotowałem, czy to przy
instalacji W98SE czy XP. Testowałem stabilność wieloma programami typu CPU
Stability itp... i nie wiesza sie...
Tylko aplikacje wykorzystujące 3d...
Nie wiem jak sobie z tym poradzic :-(

> pozdro