Re: Spowolnić wiatraczek - jak ?

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 13:23:39 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> skribis:

> Przy przepięciu na 7 V może być gorzej, bo obroty mogą być nieco za
> niskie,

Fakt. No ale po to mam Titana TTC T5B na Duronie 800, żeby z 3krpm (3400
dokładniej) wyjca zrobić cichutkie chłodzenie.
Zasilacza raczej ruszyć nie mogę, bo już zionie gorącym powietrzem.

> a nie ma możliwości podwyższenia ich wtedy już :)

Jak nie, można wpiąć szeregowo bateryjkę;) Widziałem taki patent u nas
(AGH) na laboratoriach z przyrządów półprzewodnikowych - dr nie mógł
znaleźć zasilania w komputerowej karcie do miernika, to podpiął
zewnętrzne:)

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!