instalacja SDI w windzie

Autor: Stalker (styx2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 12:27:20 MET

Przepraszam za banalnosc tego problemu, ale bardzo liczę na pomoc. Sam
używam
innego rodzaju łącza, ale chciałem pomóc komus, kto ma problem własnie z
SDI,
a tak się złożyło, że nie miałem z nim jeszcze do czynienia. Otóż ma on
podłączony terminal i nie ma pojęcia jak to skonfigurować w Win98, żeby
był po
prostu Internet na jednym stanowisku...

Muszę się do niego udać, ale wolałbym wczesniej wiedzieć, jakie
sterowniki są
potrzebne i skąd je ewentualnie sciągnąć, bo prawdopodobnie on nic do
tego nie
ma. Pewnie każdy posiadacz SDI usmieje się z takiego "problemu", ale ja
po
prostu SDI znam tylko z opisu.

A może ktos zna adres strony o konfigurowaniu Linuxa do pracy z
SDI...???
Co prawda to jest już inna bajka, ale może mi się przydać i pewnie nie
tylko
mi...

Z góry dziękuję
                                           Stalker