Odp: Soltek 75KAV i pomiar temperatury ViaHM 2.05

Autor: Tomek (t.niedzwiedzki_at_wonlok.com.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 11:40:28 MET

> [...] Czy cos pominalem w ustawieniach czy tez
> ten program jest taki niedopracowany? [...]

Nic nie pominales w ustawieniach ten typ tak ma, ta wersja (2.05) jest juz
od wiekow i VIA nie rozwija tego programiku. Ja to mam zainstalowane i tak
uruchamiam to od czasu do czasu. Chyba ze masz kompa wlaczonego caly czas i
chcesz miec te wszystki wartosci caly czas monitorowane to wtedy juz inny
programik. W jakims czasopismie bylo porownanie takich programikow (pc world
albo chip ze stycznia).

pozdorwionka

Tomek