Re: Esperanza700( niebieska) + Teac (x24)

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 10:23:04 MET

On Thu, 24 Jan 2002 08:11:10 +0100, "Tomasz Sz" <tomek_sz_at_interia.pl>
wrote:

Chyba nie zrozumiałeś o czym mowa, bo:

> [...]
(...)
>To raczej nie jest normalne pod warunkiem, że posiadasz:
>nagrywarke, która jest sprawna i którą poprawnie obsługują
>programy do nagrywania, których używasz.
Chodziło o czytanie płyt nagranych wcześniej z takimi prędkościami

>To niemożliwe :-) Żadna nagrywarka x24 nie nagrywa płyt w czasie >= 3min.
Chyba <= 3 min. :)
Ale jemu zdaje się chodziło o przeczytanie płyty w czasie max. 3 min,
a nie nagranie.

Co do Esperazny, to też już dawno zauważyłem, że z nich moje obydwa
napędy (nagrywarka HP 4x i DVD Hitachi x4,5) czytały wolniej, a nawet
dużo wolniej. I dlatego płyt tej firmy już nie używam.

Adam.