Re: Płonące procesory na TOMSHARDWARE

Autor: Robert Gosik (robert_at_bwt.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 08:55:47 MET

> LOL
> Spaliles procka z raditorem. Gratuluje mistrzu ;-))))))))

Tu sie nie ma co smiac tu trzeba wspolczuc :-((( w koncu pare stowek do
tylu.
Zreszta na pare setek komputerow ktore robilem pierwszy raz uszkodzilem proc
z wlasnej winy. Wczesniej TEZ bylem pewny ze procka z radiatorem nie da sie
spalic :-((((((
Moze efektu zywego ognia jak u Toma nie bylo ale wyrazne opalenie struktury
i spory smrod.

Zeby bylo jasne: wentylator z radiatorem najtanszy przeznaczony do 1400,
komp chodzil (teoretycznie bo tyle mnie nie bylo) ok 2h ale bez katowania a
na samym okienku BIOS-owym.

Robert