Pytanie dotyczące płyty głównej.

Autor: Jarek Cobra Marecik (j.marecik_at_bigfoot.com)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 08:59:06 MET

Cześć

Czy któryś z grupowiczów mógłby mi pomóc rozwiązać następujący problem.

Posiadam płyte główną (socket 370), zgłaszającą sie jako:

....... PC87366-6A69MCAC-00

I nie potrafię rozpoznac typu/modelu/producenta tej płyty.
Z opisu (6A69) wynika z eto chipset Intel 810 ale chiałby upgradeowac w niej
BIOS

SiSoft Sandra wskazuje na producenta tej płyty jako Chaintech,
ale na stronach Chaintecha nie maoge odnaleźć tego modelu.
 Na płycie naklejona jest naklejka gwarancyjna NTT - ale nie wiem gdzie
pytać.

Prosze o pomoc lub skierowanie we właściwym kierunku -
może jakiś inny program diagnostyczny, albo ktoś ma tę płytę u siebie

Pozdrawiam z nadzieją na pomoc.

Jarek