Re: FC-PGA a SLOT1 na starej plycie

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 08:14:15 MET

Dnia 23 Jan 2002 16:02:45 +0100, <lfo_at_poczta.onet.pl> napisal(-a) cos
takiego:

>regulacje ma od 1,8 do 3,5 Volta (zworki), czy to jest FC, czy Pga to wlasnie
>po tym mozna rozpoznac (ze a regulacje napiecia?)
Znawca przelotek to ja nie jestem - ale celerony2 chodza na napieciu od
1.5V, czyli to Twoje cudo to raczej ppga; tym bardziej, ze w czasach jak
byly w sprzedazy c400, to najczesciej dawali przelotke slot1>ppga - bo
fcpga po prostu wtedy nie bylo. No, ale mogles kupic te 400ke nieco pozniej
i moze byc roznie...

>a co jezeli dalbym napiecie 0,05 volta wyzsze? zepsulby sie taki celeron 800
>ktory chodzi na 1,75? (oczywiscie gdyby udalo mi sie go uruchomic...)
Nic bys nie popsul
Ale - najpierw sprawdz, czy ta przelotka to na pewno fcpga.. bo po co
odwalac robote za Syzyfa? ;)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)