Re: AGP 8x

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 06:19:15 MET

"edwardek" <estencel_at_winkowski.pl> wrote:
> czego oczy nie widza....
> zapewne gdybys nigdy nie zobaczyl tv kolorowej to do dzis ogladalbys tv
> mono i pewnie bylbys b. szczesliwy.... nie wiedzac ile sie traci :-)
nie rozumiem.. to znaczy, ze dzieki agp beda mi sie szybciej okienka
wyswietlac? a moze bedze mial super akceleracje kursora myszy?:> a moze
bedzie bardziej wydajny tryb tekstowy? robisz ogromny blad zakladajac, ze
kazdy traktuje komputer jak konsole do gier.. do tego czym sie zajmuje to
moja tnt pci w zupelnosci mi wystarczy.. po co wydawac kase i wywalac cos
z czym sie jest szczesliwym?

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming