Re: Co polecacie Atlona XP czy Pentium IV

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 01:01:28 MET

On Wed, 23 Jan 2002 09:45:56 -0000, "Bankowy" <ban_kowy_at_poland.com>
wrote:

>Heh, no to chyba nie swiadczy o stronniczości jak objerzdżają wszystkich
>równo :-). Co do reszty... hmmm... chyba brak mi wiedzy żeby ocenić kto ma
>rację... :-(
Heh.... niestety i nich to jest tak, ze raz maja okres dobroci dla
Intela, potem jak juz z Intelem zupelnie przegna zaczynaja wychwalac
AMD i tak na przemian. Ostatni test porownawczy Cel vs Duron @1300
wcale IMHO nie byl tak na korzysc Durona jak to skonkludowali (jesli
ich pomiary byly przeprowadzone rzetelnie).

Pozdrawiam
GLide