Re: VIA i wolny dysk

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 00:22:33 MET

genesio, you wrote:

> No dobra, ale co mi z tego jak dziala benczmark, ja mam w
> benczmarkach odlotowe wyniki i co mi z nich jak rzeczywistosc jest
> inna

W takim razie benchmark testuje co innego niż Ty robisz..
Pamiętam extra manewr jeśli chodzi o dysk pod windą:

Defrag zapisuje gdzieś ustawienia dotyczące "przyspieszania"
działania programów.. Trzeba to skasować i ustawić, żeby tego nie
uwzględniał.. Zrobić defrag (u mnie około 20h) i dysk chodzi jak
złoto.. Podobno norton ma jakieś świetne narzędzie do tego..

Tak czy owak -- defragmentacja dysku, włączenie UDMA mode 4 w biosie
i sterowniki 4in1 w wersji "zatwierdzonej" przez tomshardware.com

--
...[ FastViper ].............[ http://www.fastviper.hg.pl ].--
...[ chcę być hakerem, chcę być hakerem, chcę.... ]........---