Re: Jaka plyte polecacie pod Atlona XP 1600 -1800?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 21:56:59 MET

"ssj5" <starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> a co myslicie o shuttle ak31 v.3.1 kt266a. pracuje na niej i jak narazie
> jestem zadowolony

Stosunek wydajnosc do ceny ma super. Na poczatku mozna bylo sie przyczepic
do niedopracowanego biosu. IMO mogla by miec troche wiecej miejsca wokolo
socketa (ja mam zboczenie na tym punkcie :). No i troche bez sesu z 4
bankami na pamieci, bo i tak 4 naraz raczej nie da sie obsadzic bo sa zbyt
blisko siebie. Ale ogulnie plytka bardzo fajna i ja polecam.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!