Re: Płonące procesory na TOMSHARDWARE

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 21:33:50 MET

"Alti" <altiok_at_wp.pl>, wrote in news:a2n63b$imb$1_at_news.tpi.pl:

> Ostatnio widzialem filmik z tomshardware o tym jak sie pala Athlony i
> jak P4 nie daje sie spalic. Mam w zwiazku z tym 2 pytania do tych
> ktorzy wiedzieli ten film:

Prosze nie mecz juz tym filmem. Bylo to walkowane 10000 razy. Tom nie umie
uzywac termometra, a sponsorem tego testu byl intel.

> 1.Na moj gust to w lecie mamy w Polsce wyzsze temperatury wiec jak na
> takim procesorze pracowac? Wstawic kompa do lodowki?

Nie brac napowaznie to co pisza na Tom'shardwere

> 2 Czy majac Athlona i wlaczona w biosie funkcje "shutdown temperature"
> na 75 C musze sie czegos obawiac? (poza przypadkowym odpadnieciem
> radiatora i zbyt wolnej reakcji plyty na zmiane temperatury)

Nie musisz. Procek predzej zacznie sie wieszac, resetowac i mylic.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!