Klawiatura numeryczna

Autor: Bartosz Supczinski (bartek_at_mail.env.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 21:31:49 MET

Witam,

Mam taki problem, musze podlaczyc klawiature numeryczna do PC przez port
szeregowy. Pierwszy problem jaki napotkalem to zdobyc taka klawiature,
niestetu nie udalo mi sie nigdzie takiej znalezc. Jedyne co znalazlem to
klawiatura numeryczna ze zlaczem PS/2.

W zwiazku z tym mam dwa pytania, wie moze ktos gdzi emozna taka
klawiature kupic ze zlaczem szeregowym. Badz jakas przejsciowke z PS/2
na lacze szeregowe. Moze wie tez ktos jak oprogramowac pozniej taka
klawiature, moze ma ktos specyfikacje, dokumentacje czy cos takiego ?

z gory dziekuje ze jakakolwiek pomoc.
z powazaniem
Bartosz Supczinski

--