Re: wybor cdroma

Autor: Maciek (kangur123_at_space.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 21:25:39 MET

> * NIE obrażaj firm, bo to nie ma sensu
> * jeżeli coś stwierdasz - przytocz argumenty popierające
> Twoją wypowiedź
Ok. Strzelam z pamieci.CD LG 24x, padl po pol roku, nie chcial zakrecac
plytek, LG 52x, jak chcesz to wysle Ci na maila dzwieki, jakie wydaje, plyty
czyta cos kolo 10x, niedlugo padnie. Monitor Flatron 775FT: bledy w
zbieznosci, drga w gornym lewym rogu.

> * co do LG - są lepsze firmy, ale LG ma bardzo wysoką pozycję,
> jako producent urządzeń elektronicznych
Bo robi rzeczy tanie. Tanie nie zawsze = dobre

> * zostawiaj nagłówek (nie każdy korzysta z Ołtloka, jak ja ...).
> * cytuj

Spoxik :) Ja korzystam :))))

Pozdrawiam
Maciek