Tusz do HP 840C

Autor: Michal (michwita_at_kki.net.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 20:26:18 MET

Witam!

Skończył mi się czarny tusz w drukarce -po raz pierwszy, więc jak widać
weteranem nie jestem. Trochę się wnerwiłem, bo pojemnik wytrzymał tylko
jakieś 400 stron w trybie roboczym (najoszczędniejszym) z zapełnieniem
strony średnio ok 35%. I teraz nasuwa się pytanie:
-kupić coś do napełniania-cena ok.30zł (ponoć starcza na trzy napełnienia),
-kupić "oryginalny inaczej" kartridż za ok.50zł

Jakość wydruku nie musi być najlepsza-do drukowania głównie sprawozdań, choć
fajnie by było, gdyby była porównywalna do tej uzyskiwanej do teraz.

Co polecacie?

Michał