Jaka karte wybrac?

Autor: Tomek Stankiewicz (newsanswer_at_kki.net.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 19:32:24 MET

Mam zamiar kupic karte z tunerem TV z przeznaczeniem - ogladanie tv i
archiwizacja domowych kaset VHS na CD. Pewne osoby doradzaly mi karty
AVER Na podstawie strony producenta widze, ze dostepne sa nastepujace
tunery :

AVerTV
AVerTV Stereo
AVerTV Studio
AVerMedia TV98
AVerMedia TV98
AVerMedia TV/FM98 Stereo

Z Twojego postu wynika, ze polecasz AVER Stereo. Gdzie najlepiej
kupic?

Przegladalem cenniki roznych sklepow (nie za wiele, ale...) i np.

wew.PCI AVER TV GO VCR pilot,t-txt 261,37 zl
wew.PCI AVER TV GO+RADIO pilot , radio BG/DK 284,21 zl

Teraz pytanie, czy aver tv go, to to samo co avertv (pewnie tak, ale
wole spytac w celu unikniecia wtopy jakiejs). Czy oplaca sie wersja z
radiem? Przeczytalem gdzies, ze obecnosc tunera radiowego na karcie
oslabia ja w pewien sposob.

 Odnosnie Pixelview, to zdaje sie ze wypuszcza je Prolink, tak? A co z
modelami PROLINK PLAY PRO TV/FM ...NICAM TUNER, PCI PROLINK CAPTURE TV
PRO, PCI PROLINK PHONE TV PRO, PCI PROLINK Play Tv Pro Ster.
Nicam+Rad. - na takie miedzy innymi natknalem sie przegladajac
cenniki. Najciekawsze w tym wszystkim jest to ze poziom cenowy
wszystkich tych kart jest zblizony, co utrudnia stanowczo moj wybor
(tak naprawde to utrudnia za mala wiedza, ale tak przynajmniej cena
zawsze obcianala polowe asortymentu :-))

Pozdrawiam i prosze pomoc.