Re: Seagate czy IBM?

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 19:11:40 MET

Alti wrote:

> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl>
>
> Tyle ze w twoim poscie nie ma zadnych.
> Jak nie wiesz co napisac to napisz ze IBM to ladniejsza nazwa ze w
> amerykanskich filmach z lat 80 kzdy twardy naukowiec mial IBMa i to jest dla
> ciebie argument zeby wziasc IBM choc sa najbardziej padliwymi dyskami. nie .

Co do padliwosci - mialem pady DTLA 1 sztuka i 2 szt BIII
Tylko ze BIII zaryly glowicami w talez i kompletna kicha - nic sie nie uratowalo
- na IBM byl 1 bad - w sumie bol zancznie mniejszy.
DTLA byla wadliwa ale glownie z powodu pojawiajacych sie badow - co pradwa
informacje zostaly odzyskane i dane przeniesione na rezerwoe sektory.

Jak z padliwoscia IC oraz BIV?
Narazie wszystkie sie kreca i mam nadzieje ze sie nie dowiem na ten temat nic
wiecej.