Re: Nowy notebook gericom Webgine czy uzywana Toshiba Satelite?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 18:25:00 MET

Osobiscie radze sie troche rozejrzec! W Wa-wie w Media Markt jest Fujitsu za
3990 brutto o podobnych parametrach jak ten gericom. No, ale to jest
Fujitsu!
Osobiscie zet dlugo rozwazalem taki zakup i kupilem uzywanego IBM A21E z
15'' matryca, 128 RAm, 10 GB HDD, siec, modem, dzwiek, cel. 600 za 3700.
Jest SUPER - ciesze sie - wszystko chodzi OK i nie mam z nim problemow. IBM
ma odbry support, no i dla mnie jest duzo wygodniejszy trackpoint niz
touchpad.
Moja rada: rozejrzyj sie dokladnie za nowkami i uzywanymi, porownaj i td.
Jezlei bierzesz uzywany - kupuj tam gdzie dostaniesz gwarancje (ja mam 3
mies-ce).
Nowka to zawsze nowka, ale cena...... Musisz sie okreslic tez co dla ciebie
wazne - matryca czy procek, czy waga, czy bateria czy cosik jeszcze..