Re: Dobiliscie mnie ;-( Wazne pytanko

Autor: Gawer (gawer_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 18:14:34 MET

> > RIVA TNT 2 M64 (agp)
> cienizna.

zalezy do czego to bedzie mialo sluzyc. Jak do ogladania filmow to wystarczy
w zupelnosci

> nie
>
> 230W to trochę mało, ale _może_ wystarczy.

Mnie uczono w szkole z "V" to znaczenie jednostki Volt, ktory jest miara
napiecia, a "W" to skrot od Watt - ktory określa moc.
Jakby nie bylo 230 V jest to obowiazujace napiecie w polskiej sieci
energetycznej, czyli zasiacz bedzie dzialal. Ale zobacz sobie na naklejke
ktora powinna byc an zasilaczu wewnatrz obudowy i zobacz ile on ma jednostek
"W".
Najczesciej w kompach montuje sie 235, 250 i 300 W. Jesli jest min 250 W to
powinien uciagnac Durona w standardowej jego pracy (czyli bez podkrecania).
Jesli hccesz sie bawic podkrecaniem to lepiej zebys mial 300 Watowy.

--
Pozdrowionka
Gawer