Re: ppga a fcpga

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 15:58:12 MET

"Egggead" <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl> wrote in message news:Xns919E5B982C271972_at_213.25.200.9...
> My byc zascianek. U Was w Hamerce piszcie sobie w html i z
> zalacznikami, a w tle dawajcie Pamele ;)

Dlaczego zaścianek? I dlaczego Pamele?

> A tak powaznie to nie rozumiem, dlaczego chcesz zmieniac Netykiete?

A dlaczego nie? Co to takiego ta netykieta - świętość jakaś?
Zbiór zaleceń zebranych przez paru śmiertelników takich jak
ja czy Ty... Nie traktuj tego jak 10 przykazań wyrytych
w skale przez Mojrzesza. Jeśli coś się w netykiecie przezyło
to TRZEBA to zmienić. Precedens już był - w netykiecie nie
zalecano pisania z "ogonkami" BO NIE BYŁO PROGRAMÓW powszechnie
dostępnych umożliwiających wyświetlanie poprawne ogonków...
Wraz z wprowadzeniem Mime i standardów ISO zmieniła się netykieta
i teraz pisze się tylko z ogonkami. Jak się chce, to można zmienić
nawet świętą krowę "netykietę"!

> Przykazania nie sa drastyczne, skonfigurowanie czytnika nie jest
> trudne. HTML to nie tylko smieci, ale i potencjalne zrodlo wirusow,
> clkowicie bezuzyteczne w przypadku newsow.

Bzdury waćpan gadasz. Tak samo bezużyteczne jak na www.
I tak samo jak na www może być źródłem wirusów...

Jak bardzo chcesz się przed wirusami zabezpieczyć to nie używaj
komputera. Jeśli chcesz go używać a boisz się wirusów to dokup
sobie dobry program antywirusowy i nie płacz na HTML...