Re: Proszę o pomoc fachowca od systemów

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Jan 2002 - 15:59:45 MET

> Właśnie czwarty raz dziś resetowałem.
> Dobra, widzę ale nie wiem czy to wszystko jest potrzebne.
> Jest np. jakiś 5-1-26-65.exe -m
  Kilka na pewno jest nawet niezbędnych np: SystemTray, LoadPowerProfile.
  Pozostałe zależne od potrzeby np antywirus, karty dżwiękowej, graficznej,
  Norton. Ten ostatni standardowo instaluje dużą ilość programów działających
  w tle. Spokojnie możesz wyłączyć te, które odnoszą się do Office. Możesz
  też wyłączyć programy z autostartu.
> Z office'a mam niektóre programy i nie wiem czy indeksowanie jest włączone.
  w autostarcie program z "chorągiewką".
Rafał