Dobiliscie mnie ;-( Wazne pytanko

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 15:31:49 MET

Tak sie cieszylem z mojego nowego zakupu czyli ECS K7S5A, a tu na grupie
tyle problemow z nia. Teraz to jestem bardziej zdolowany bo przy moim
szczesciu cos nie zadziala. Pytanie: czy mozliwe, ze przy takiej
konfiguracji wszystko bedzie dzialac, komp sie nie bedzie wieszac, divx'y
beda chodzic spoko i z dzwiekiem nic sie nie zwali, bios bedzie sie dal
aktualizowac itp:

AMD Duron 1GHZ
ECS K7S5A (bez sieciowki) rev 3.1
SDRAM 128MB noname
RIVA TNT 2 M64 (agp)
karta muz. zintegrowana
zasilacz 230V (obawiam sie, ze bardzo dobry gdyz mialem wymieniany 5 razy
wiec sprzedawca za 6 razem wsadzil mi cos najlepszego zebym tam ich juz nie
dreczyl ;-)

do tego cdrom asus 50 + nagrywara LG 16 + maxtor 80GB

Jaka mam szanse, ze wszystko bedzie dzialac wporzadku ? Tak w %

pozdr. Slawek