Re: nagrywarka Teac - pytanko

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 14:28:06 MET

jak nie przegrywasz płyt zabezpieczonych SD 2.0 to nie komplikuje.

ja mam W512EB i nie narzekam. do tej pory to odkryłem tylko jedną wadę.
Płyty Szajsunga gwarantowane 16x nagrywa tylko x8. przy wyższych
prędkościach psuje płyte. Nie było do tej pory problemów z jakimikolwiek
innymi nośnikami. No i jeśli chodzi o nagrywanie audio to przy 12x niektóre
kompakty mają problemy z odtwarzaniem ich. Ale jak jedzie się 8x to nie ma
żadnego problemu.

Pozro. Seba