ECS K7S5A i Duron 1GHZ = problem ?

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 14:26:57 MET

Sprawa wyglada tak, mam plyte w/w i chce do niej kupic Durona 1GHZ.
Fabrycznie plyta obsluguje (przynajmniej tak w manualu pisze) do Duron
950MHZ. Prawdopodobnie po aktualizacji biosu plyta bedzie obslugiwac Durona
1GHZ. Jednak plyte mam juz w domciu, a procek czeka na mnie w sklepie na
polce, a wiec moje pytanie brzmi tak czy jak wloze tego Durona 1GHZ to
bedzie dzialal tyle, ze wykryje go jako 950, a wtedy aktualizacja i luzik
czy musze jakos dobrac sie do nieco wolniejszego Durona, zrobic aktualizacje
i dopiero podmontowac 1GHZ ? Sprawa banalna, ale jakos nie mam dojscia do
procka Duron ponizej 1GHZ, a w sklepie pewnie beda kase chciec za
aktualizacje :-(

pozdr. Slawek