Re: ECS K7S5A i znikający dźwięk. POMOCY

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 13:59:01 MET

Użytkownik "qbq" <monde1_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> zapytam sie jeszcze czy po takim zniknięciu głosu w Skokach inne programy
> działają OK czy trzeba przeresetować komputra.
Hmm, nie sprawdzalem ale ogolnie rzecz biorac to caly komputer sie przestal
normalnie zachowywac - krotko mowiac zroibl mi zwieche w operation
flashpoint i glupial w Europa Universalis, poza tym grzmotnal niebieskim
ekranem ni z gruchy ni z pietruchy. Ja tam sobie z dx 8.1 dalem siana.
Pomogla reinstalka, i nie jest to wina ani plyty ani zadnej z kart ani
proca - bo wysztko mi pieknie dziala, zarowno pod Xp jak i 98SE (no i
Linuxem ale tam to inna bajka) do momentu postawienia dx 8.1

Piotr