proszę o pomoc lub radę

Autor: sebo (sebo95_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 14:08:53 MET

Konfiguracja: MSI 6195, Athlon 600 (slot a), 2x64MB ram, 20HDD
Problem: od kilku miesięcy komputer samoczynnie się wyłącza, wygląda to tak
jakby był chwilowy brak napięcia a potem komputer na nowo się ładuje choć
zdarza sie że wchodzi do biosu lub nie da się go wogóle odpalić. Oto co
zrobiłem wymieniłem zasilcza niestety nie pomogło wyciągłem z kompa tuner
pomogło ale to dziwne po miesiącu od wyciągnięcia znowu te zwisy wróciły
prosze o pomoc moja płyta gł ma system diod które sygnalizują odpowiednią
kombinacją jakiś problem u mnie jest kombinacja:
czerwona-czerwona-zielona-czerwona
Jeśli kotkolwiek ma jakiś propozycje dla mnie to bedę wdzięczny, aha teraz
zamierzam wymienić pamięc ram czy to ma sens ???

--
Pozdrawia
Sebastian