FC-PGA a SLOT1 na starej plycie

Autor: lfo_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Jan 2002 - 10:47:47 MET

hej
Mam takie pytanie, uzywam akurat plyte na SLOT1 (DFI Pa 61)- rok prod 1999/2000
i nie wiem czy Pentium III by poszedl na niej? Do tej pory chodzil na niej
Celeron 400 (z przejsciowka FC-PGA), plyta mnoznik ma x 8, ale jak wstawilem
celerona 800 to nie zadzialalo. Moze dlatego ze uzywam jakiejs starej
porzejsciowki (Acorp)? Napiecie ktore przejsciowka zapodaje jest od 1,8 V do
3,5. Pamiec RAM jest na 100 MHz.
A co do Coopermine czy tez to ma jakies znaczenie? (tzn czy starsze plyty moga
tego nie obsluzyc)
marcin