Re: Fwd: TEAC

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:48:51 MET

Użytkownik "januszek" <januszek_at_antyspam.rubikon.pl> napisał w wiadomości

> Firmware przeciez zaktualizowalem.

VIA

> Nie mam VIA. Intel BX o ile pamietam.

> W samym programie pisze jak byk, ze dziala.

> Jakich powyzszych propozycji? Na wszystko to sam wpadlem. :-\

Teacomania w pelnej krasie jak Teac nie dziala to beda starali sie Ci wmowic
ze jestes osiol bo nie umiesz go skonfigurowac a inne napedy sie podlacza i
tyle wszystko dziala ....
W ostatecznosci probuja zwalac na VIA ale jaja :---)))) .Ciekawe co jeszcze
wymysla ???
Szkoda ze nie moge Ci pomoc ale sprobuj wymienic to swoje "cudo" na cos
"normalnego"