Problem z grafiką?płytą? zatrzymuje się 3DMark2000

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:52:47 MET

Koleżanka przyniosła mi komputer (płyta na EX???-zabytek AT, proc. C300
kręcony od początku na szynę 83MHz, grafika STB Velocity), mówi że
zatrzymują się gry (np. Fifa99) na kika minut (tak jakby ktoś zdjęcie
monitora zrobił) i potem znowu działają. No to sprawdziłem MemTest86
pamięć-jest OK, na wszelki wypadek dorzuciłem RAM (jest teraz 128+32).
Zrobiłem stały plik wymiany, sprawdzenie i defragmentację dysku, założyłem
wentylatorek który z boku chłodzi radiator grafiki (STB Velocity - TNT)
Włączyłem 3DMarka2000 w pętle i czekam.
Efekty: test ze śmogłowcem przechodzi bez problemu, na teście Adventure
zatrzymuje się czasami i po jakimś czasie znowu rusza i działa normalnie!
I co to może być?

Pozdrawiam
Toper