Re: VIA i wolny dysk

Autor: Piotr (PCF12_at_who.net)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:36:41 MET

Radoslaw Sokol napisał:

>Kłopoty? Jakie kłopoty? Jest trochę wolniejsza od BXa po prostu.
>To wcale nie wada, po prostu taki to chipset.

Jest wolniejsza o ok. 30% (mam tu Celerona 633):
http://www.geocities.com/Athens/Marble/1664/sis1mem.gif

>Nie UDMA/33, tylko MW DMA Mode 2.
> (...)

>a) Sandrą się nie mierzy wydajności dysku

Zmierzyłem HD Tach-em:
http://www.geocities.com/Athens/Marble/1664/hdt1.gif

>b) nie masz UDMA tylko MWDMA (16 MB/s)
>
>c) polecam _porządnie_ zdiagnozować komputer (nie parę godzin, ale
> parę dni testów) -- to _musi_ chodzić w UDMA/33 i UDMA/66

Masz jakieś programy pozwalające stwierdzić, w jakim trybie
działa dysk? To co daje VIA (4in1) poza włączaniem/wyłączaniem DMA
nie pozwala niczego ustawić ani sprawdzić.

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr