Samsung CD-R/W SW-216B HELP!?!

Autor: tecnick (kwiacio_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 00:40:22 MET

Mam problem z wyżej wymienioną wypalarka.
1. Nie da się na niej wypalić więcej niż pięć płyt pod rząd bo się
przegrzewa i wiesza kompa. Trzeba odczekać troche aż ostygnie i dopiero
można palić dalej.
2. Nie da się za cholere zmusić ją do wypalania na płytkach TDK D-VIEW 74min
i 80min. Próbowałem na różnych programach, prędkościach nagrywania i nic.
Przy 1% Lead-In wyrzuca komunikat Medium Error (Nero5.5,WinOnCD) i na tym
koniec nagrywania. Płytka dalej jest czysta i da się nagrywać na innej
nagrywarce. Sprawdzałem na 13 sztukach tych płytek.

Czy przyjmą mi tą nagrywarę do serwisu z w/w objawami, szczególnie chodzi mi
o ten problem z CD-R TDK ???? Może ktoś ma jakieś doświadczenia z serwisem
Samsunga??? Co mam robić???
pozdrowienia.3mano.

PS: Darujcie sobie hasła 'kupiłeś Szajsunga to teraz masz' Pierwszy i
ostatni raz kupiłem sprzęt tej marki. Człowiek mądry po szkodzie.:(-