Re: szalona myszka a4tech-a

Autor: KrzysiekS (ks123_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 16:15:29 MET

> temat powraca, a to z okazji ze rozszyfrowalem
> podwojne klikanie tej piep...nej myszki (A4 Tech WWW25)
> - juz zaczal podwojnie klikac nawet boczny przycisk !!!
>
> otoz NIC SIE NIE KASZANI kiedy
> mysz sie nie porusza (podniesienie myszki, wyjecie kulki etc.)
> najwyrazniej sygnal ruchu zakluca sygnaly z przeciskow
> (powodujac ich zwielokrotnienie)
> moze jakis sprzetowiec cos doradzi

Jak już Ci raz pisałem identyczne objawy miałem na www11 przy
podłączeniu do com'a. Ale skoro u ciebie jest również to przy
ps2, więc jedynę co ci mogę poradzić to skontaktować się
ze sprzedawcą.

> no i jeszcze zainstalowalem te mysz na laptopie
> znajomego - od razu wystapily te same podwojne klikania
> na wszystkich przyciskach, wiec to raczej nie wina mojego kompa...

Wypróbuj jeszcze na jakichś dwóch kompach (przez com'a i ps2).
I jak będzie źle działało również na nich, to do sklepu z mychą
niech się tam martwią co z tym zrobić.

KrzysiekS