slaby druk na lexmark 3200

Autor: macho (patron_at_indriana.com.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 15:15:23 MET

witam,
od pewnego czasu mam przebarwienia (paski białe) na tekscie: objaw podobny
jak kończy sie tusz.
wymieniam tusz (kilka !), instaluję, kalibruję, czyszczę głowice, ustawiam
kontrast kolorów (poprawia się jakosc ale powstają ciemne pasy), nic nie
pomaga. z opcji włączone mam buforowanie, dwa kierunki komunikacji, tryb
koloru - auto ( na tylko czarny nic nie zmiemnia się) , jakość druku
najwyższa, format buforowania pmjournal na emf albo raw bez zmian). Pracuję
na Win ME. coś można poradzić?
a, i jeszcze jedno: przedtem drukuj i drukowała, a teraz długo myśli zanim
druknie i w dodadtku byle jak :(((
pozdrawiam