Re: Padł mi monitor

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 14:51:59 MET

> Jaki monitor 17"" kupić ? zależy mi na
> 1. wysokiej jakości obrazu
> 2. niskiej emisji wszystkiego co szkodliwe.
> Alternatywnie zastanawiam się nad TFT ( spełnia z nawiązką p. 2) w cenie
do
> 2500 zł. Ale jak z jakością obrazu przy tej cenie ? Porównywalna z typowa
> 15-ką ?? Jak ze zmęczeniem oczu po 6-10 godzinach pracy ?

Za te pieniądze kupisz 19", a 17" nie warto. Co do LCD TFT to starczy ci
na 15". Wymiary widocznej części ekranu jak normalna 17", rozdzielczość
tylko do 1024x768. Bardzo ostry, wyraźny obraz. Oczy męczą się mniej
niż na CRT. Idealnie płaski ekran, brak zniekształceń geometrycznych.
Mnóstwo zalet, ale są też i wady. Odcień koloru zmienia się w zależności
od kąta patrzenia. Na wprost jest biały, z boku trochę żółtawy. Nawet jak
patrzysz na wprost to obraz w dolnej części ekranu jest trochę jaśniejszy
niż w górnej. Ale można się do tego przyzwyczaić ;)

Wonder