Re: używane monitory

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 14:36:24 MET

"Marcin Wojtyński" <frutis_at_astercity.net> wrote in message

> "Mauret" <mauret_at_polbox.com> wrote in message

> Niedawno kumpel kupił Eizo 17" za 350 zł , na oko ma chyba z 5 lat , ale
> nawet całkiem niezle działa , moze i lepiej niz nowe monitory z najniższej
> półki takie po 650.

Rowniez kupilem Eizo 17, produkcja koniec 1999 roku - dalem za niego 570zl i
dostalem roczek gwarancji (zapewne niepotrzebnie :)). No i teraz znajomi z
nowymi monitorkami 17" za 1000zl slinia sie na jego widok. Jak mu zajzalem
pod maske, to myslalem ze pomylilem monitory... zero fuszerki, wszystko ma
swoje miejsce, brak paletajacych sie kabelkow no i jeszcze metalowa "klatka"
co by chronic bebechy przed np. komorkowcami... Jeden z moich lepszych
zakupow.

DW