kupuje ten sprzet co wy na to?

Autor: samo (sawiko_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 14:16:14 MET

Witam.
 Mam zamiar kupic taki zestawik co wy na to czy bedzie to kombatybilne i
stabilne. Musze sie zmiescic w 3.500zl. Moze macie dla mnie jakies lepsze
rozwiazanie dla tego zestawu? Bardzo prosze o cenne rady. Oraz o podanie cen
tych podzespolow.
fdd
DIMM 256 MB PC-133
Prolink GeForce2 Titanium 64MB TV
myszka+klawaiatura
Samsung 17" 755DFX
Pentagram Hex 56K PCI
Midi Tower ATX 300W
Lg 52x
Seagate Barracuda ATA IV 40GB lub maxtor
glosniki jakies z suboferem tansze jakie proponujecie
Soltek SL-75DRV (KT266),DDR,SND,FSB266,ATX
AMD Athlon XP 1600+ (1400 MHz) czy ten athlon jest razem z wentylatorkiem?

a moze zaproponujecie mi jakis zestawik na intelu np celeronku.
Mam jescze pytanie czy podana plyta jest zintegorwana z karta muzyczna bo
wlasnie tak bym chcial.
Z gory dziekuje o cenne rady