Re: Szukam specyficznej plyty glownej...

Autor: Jacek Podgorski (jpkulfon_at_wroclaw.tpsa.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 13:38:29 MET

Jacek Podgorski wrote:

> Witam...
>
> Jak w temacie. Obowiazkowo musi to byc plyta formatu micro ATX (220 x
> 220). Platforma sprzetowa obojetna. Moze byc zarowno pod Celerona jak i
> Durona.MUSI tez posiadac od razu TV-OUT. I wlasnie w tym problem... Jak
> na razie nie znalazlem zadnej plyty, ktora posiada zintegrowana grafike
> i muzyke oraz dodatkowo TV-OUT... Czy ktos zna cos takiego???

Ha, odpowiem sobie sam:))) Znalazlem bardzo fajna rzecz: Book PC produkcji
ECS-a...
Ma wszystko dokladnie to, czego sobie zycze. Link ponizej:

http://www.ecs.com.tw/products/bookpc2-spec1.htm

Czy ktos to w Polsce widzial? Wiem, ze AB ma miec to w swojej ofercie za
ok. pol roku a ja tyle nie bede czekal;)

Pozdrawiam

 Jacek

mailto:jacek_at_gbcentrum.com