Re: nagrywarka BTC?

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 12:30:27 MET

On Wed, 2 Jan 2002 18:24:49 +0100, "leviathan" <robertw_at_klub.chip.pl>
wrote:

>mam pytanko czy nagrywarka BTC 16 10 40 to mozliwy sprzet czy lepiej omijac
>cos takiego z daleka?

Miałem:

CDrom BTC - padł - okazało się, że nawet połowa podzespołów (z
kondensatorami włącznie, nie była wlutowana w płytę ;)

2 klawiatury BTC - padły po ok 3-4 miesiącach - gumy się chyba
rozciągały i klawiatura robiła wszystko, tylko nie pisała

Nagrywarkę BTC - padła po 9 miesiącach bardzo oszczędnego używania -
wypalone może ze 20 - 30 płytek.

Wniosek: nie kupować BTC

teraz mam nagrywarkę Teaca - ma już ponad rok, od pół roku robi także
za CD-rom, bo czyta wszystkie, nawet porysowane płyty.
Jak do tej pory wypaliłem z 500 - 600 płyt - nagrywarka ani zipnie.

Grendel