Nagrywanie i ripowanie pod W2000.

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 09:37:27 MET

Mam 2 napędy: DVD Hitachi 6x, Teac CDRW 4x,4x,16x
Po kolejnym zainstalowaniu W2000 oba napedy są wprawdzie poprawnie widoczne,
ale nie mogę wybrać DVD Hitachi 6x jako źródła z którego kopiuję płytki
(WinOnCd, EasyCD).
Z kolei przy próbie zgrywania ścieżek audio programik, który wcześniej
działał bez zarzutu teraz mówi mi, że nie mam zainstalowanego winaspi32.dll.
Sprawdzałem, rzeczywiście takiego pliku nie ma, ale W2000 korzysta chyba z:
iaspipe.dll (dodam, że przed reinstalacją systemu W2000 wszystko było OK).
Na partycji z W98 także nie ma problemu. Założyłem nowego service pack'a,
wyłączyłem DMA i cyfrowy dźwięk - również nie pomogło.

Może ktoś z Grupowiczów ma jeszcze jakiś pomysł co może powodować problemy i
jak je zwalczyć,
Pozdrawiam,
janek11_at_polbox.com