Re: Problem z monitorem Optiview

Autor: Locke (enderp_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 08:48:51 MET

> konflikt z czym ?????? - naprawdę tak powiedzieli czy jaja sobie robisz
???

> swoją drogą te monitorki jak i cała firma (i Optiview i Optimus) to szit
> wielki

Sam za bardzo nie moglem w to uwierzyc. Mam ten zestaw juz grubo ponad rok i
wszystko dzialalo bez zarzutu, a teraz nagle z nowym rokiem jakies problemy.
Natomiast facet z serwisu wyraznie mowil, ze trzeba bedzie zmienic procesor,
wspominal cos o transformatorach i probkowaniu - ja na elektronice sie nie
znam.

Locke