Re: DVD Sony

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 08:25:33 MET

Użytkownik Cooger <squadaq_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0vqfh$lp9$1_at_onyx.icpnet.pl...
> Ktoś może ma taki sprzęt ? Może jakaś mała recenzja ? Ewentualnie głębsze
> przemyślenia ;)
> Cena jak LG więc może jest dobrą alternatywą...

a mnie w Sony wkurza za doorze poczucie ze każdy potencjalny urzytkownik to
pirat i ich dodatkowe nowatorskie zabezpieczenia dlatego ich nie lubie

a pozatym pewnie nie będzie mozna zmieniac regionów i jeszcze np. nie będzie
czytał wypalanych płytek

np. odtwarzacze stacjonarne DVD bez możliwośći odtwarzania MP3, CDRW i
niektórych CDR itp.