Re: Ponownie BX133

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 08:10:38 MET

nie RAID'y tylko kontrolery HPT (a kogo w tym była wina to sam nie wiem)
jeśli dysk jest tylko UDMA33 nie 66 to nie warto podłączać (chyba ze masz
ful urządzeń na standardowych kanałach) pozatym wkurza mnie osobiście czas
inicjowania siędysków na dodatkowych kontrolerach (mialem Abit be6 i be6II z
HPT 366 i 370 i teraz mam Promise na MSi)
i własnie czas inicjowania dysków jest najdłuższy z całego startu kompa
:-(((((
co do kolejności bootowania to w bIOS'ie ustawisz kolejność i możliwośc
bootowania z SCSi ....
Baracuda chodzi OK na tych kontrolerach - sam mam 20GB ponad rok właśnie
Użytkownik Robert Ostas <ivo7_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a104u0$o4h$1_at_news.tpi.pl...
> Kolejne pytanie, czy na moim abicie spróbować podpiąć HDD (Barracuda I)
do