Re: Filtr na monitor

Autor: BodekJ (bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 01:40:34 MET

kineskopie
[...]
| doswiadczenia wiesz ze nie warto czy tak sobie piszesz?

Ten kto pisze że nie warto posiadać filtra na monitorze po prostu za długo
przy komputerze nie siedzi albo ma ciekłokrystaliczny monitor to wtedy nie
trzeba ;-)
Ze swojego doświadczenia wiem że sześć godzin pracy nawet przy soniaku z
tymi wszystkimi warstwami anty-... powoduje zaczerwienienie oczu, a po
założeniu Polaroida jakoś da się wytrzymać nawet przy gorszym monitorze
takim jak Belinea.
Obecnie na monitorze mam Polaroid CP-90 uziemiony do kaloryfera i jakoś to
jest, ale powszechni się uważa że wersja Gold jest najlepsza.
Pozdrawiam w Nowym Roku.

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodek_at_jerzyk.prv.pl * PGPkeyID:0x26A5ADE5