Re: Maly problem...

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 00:40:46 MET

On Wed, 2 Jan 2002 23:49:20 +0100, "AutoSC" <autosc_at_priv2.onet.pl>
wrote:

>Czesc
>
>Zainstalowalem na swoim notebooku Hewlett Packard OmniBook 2000CT system
>Win98. Wszystko chodzi ok ale denerwuje mnie to, ze plansza startowa podczas
>wczytywania systemu nie obejmuje caly ekran ale jego niewielka czesc.
>Dlaczego tak sie dzieje i jak to zmienic ?
>Pozdr.
>
>Menos

nie wiem jak jest to w hp ale w toshibie musisz ustawic w biosie
rozciagniecie obrazu na caly ekran
dzieje sie tak dlatego ze obraz startowy jest 640x480 a twoj laptop
ma pewnie ekran rozdzielczosci 1024x768 (lub moze inna) a podczas
startu uzywany jest tryb vga dla grafiki