Re: notebook

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 00:49:47 MET

On Wed, 2 Jan 2002 18:24:16 +0100, "KUBA" <glogow_at_polbox.com> wrote:

>czy ktos sie orientuje czy w notebooku toshiba tecra 500cs mozna wlozyc inny
>procesor? czy sa firmy ,komisy gdzie to mozna kupic? poza tym czy to sie
>oplaca, mam w tej toshibie pentium 120 i chcialbym miec okolo 155mmx
>da rade?
>POZDRAWIAM
>KUBA

jezeli nie znasz jakiegos taniego chalupnika to jest to
calkowicie nieoplacalne gdyz procesory sa przylutowane do plyty i jest
to troche robocizny go wymienic
dla orietacji podam tobie ile dla mnie zaproponawali - toshiba tecra
8000 z pII 300 do pII 466 (maksymalny prosesor ktory mozna wsadzic w
moja plyte koszt wynosilby $ 600, ale goscie byli mili i napisali ze
cena do wzrostu wydajnosci jest niezadowalajaca i lepiej te pieniadze
zainwestowac w nowego laptopa