Re: Problem z monitorem Optiview

Autor: Locke (enderp_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 00:10:47 MET

> Po pierwsze podłącz ten monitor do innego kompa - będzie można coś
wykluczyć.

Dzieki za rade. Dzwonilem juz do serwisu Optimusa, a oni mi powiedzieli ze
byly podobne przypadki z tymi monitorami - konflikt z procesorem. Jutro
zanosze monitor do miejscowego serwisu tam go jeszcze sprawdza, ale jesli
okaze sie prawda to co mowia goscie z Optimusa to co lepiej zrobic.
1) sprzedac ten monitor i kupic nowy (tu moze byc problem z sprzedaza)
2) wymienic procesor no i plyte glowna, bo mam celerona 400

Locke