Re: jak wlaczyc kompa

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 21:50:40 MET

On Thu, 20 Dec 2001 16:55:22 +0100, ". : : Krzysztof : : ."
<krionix_at_wp.pl> wrote:

>Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6marshall9_at_interia.pl> napisal w wiadomosci
>
>zbudowac uklad na uP wlaczajacy pc, zreszta cienko to widze. daj sobie luz z
>tym lub nie wylaczaj pc i odpowiednim softem zaprogramuj czynnosci.

ale sa programy ktoore maja kontakt z biosem i mozna za ich pomoca
zmieniac ustawienia, wiec powinien byc i taki do tego ustawienia,
zwlaszcza ze mi sie wydaje ze tam wystepuje poprostu problem
inrerfejsu po wejsciu do biosu, a sam bios to juz zapisuje date ztartu
w postaci daty, ktoora ma zaznaczony tez rok, zreszta tak podejrzewam,
a gdzie moge znalezc dodatkowe informacje, jakies www ?