Re: temp athlona xp 1600+

Autor: Borsuk (borsuk_at_astercity.net)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 21:10:50 MET

Użytkownik "kedar" <kedar_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Do jakiej temp. przecietnie rozgrzewa sie ten proc, mam plyte epox 8kha+,
> jakis wentylator Titan (dosc duzy), jak siedze w windzie to srednio temp
> jest ok 41 stopni celsjusza.
> Cos mi sie nie chce wierzyc ze tak niska.

A czym ja mierzysz, zwracam uwage, ze inna temperature pokazuje BIOS, a inna
programy narzedziowe. U mnie program dolaczony do plyty glownej (MSI PC
Alert III)
pokazuje temp ok 5 stopni wyzsza niz BIOS, to znaczy 43-45stopni i mysle, ze
jest on najbardziej miarodajny, gdyz zawiera kompensacje, a bios podaje
temperature czujnika.
Wentylator Titan TTC-D5TB2

pozdr
bors